نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

دقت در انتخاب و خریدیک کیس مخصوص بازی، علیرغم ظاهری که ممکن است داشته باشد، تاثیر بسزایی در عملکرد و طول عمر قطعات داخل کیس دارد. این در حالی است که کاربران عموما فقط به زیبایی آن توجه می کنند. علاوه بر زیبایی، عوامل دیگری نیز وجود دارد که یک کیس گیمینگ مناسب باید از آنها آگاه باشد.

ویژگی های کیس گیمینگ باید بدانید که ابعاد و اندازه کیس ها متفاوت است. این تصور که می‌توانید در هر موردی از آنچه برای شما مفید است استفاده کنید، اشتباه است.

کیس ها در چندین اندازه استاندارد عرضه می شوند و بسته به نیاز شما و سخت افزار مناسب برای این سایز قابل استفاده هستند. به طور کلی، ابعاد کیس به چهار دسته تقسیم می‌شوند: برج کامل، برج میانی، میکروATX و مینیATX، که از بزرگ‌ترین به کوچک‌ترین سفارش داده می‌شوند.

این کلمات به اندازه کیس بازی اشاره دارد. مادربرد و کیس باید طوری انتخاب شوند که با یکدیگر مطابقت داشته باشند تا در هنگام مونتاژ مشکلی ایجاد نشود. همچنین باید به جریان هوای داخل کیس بازی توجه ویژه ای داشت. اگر هوای خنک داخل کیس نباشد، قطعات بیش از حد گرم می شوند. این گرما عمر قطعه را کوتاه می کند و از عملکرد بهینه جلوگیری می کند. اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند ظاهر کیس است. استفاده از شیشه در کناره کیسیکی از عناصر زیبایی شناختی کیس گیمینگ است. همچنین به شما این امکان را می دهد که از چندین فن در کیس بازی خود استفاده کنید.

وبلاگ خاطرات من در این باره توضیحات کامل را داده است، میتوانید به این وبلاگ مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

دیزل ژنراتورها برای تامین برق اضطراری در مکان هایی بدون اتصال به شبکه برق و یا به عنوان منبع تغذیه اضطراری در صورت خرابی شبکه استفاده می شوند. دیزل ژنراتورها برق آماده به کار را برای ساختمان های اداری بزرگ و آسمان خراش ها و همچنین سایت های کار از راه دور تامین می کنند. ما درک می کنیم که نیازهای برق بخش مهمی از عملیات شما هستند.

هنگامی که به برق قابل اعتماد برای پشتیبان گیری، کاهش پیک و تسطیح بار نیاز دارید، دیزل ژنراتورهای ما راه حلی مطمئن و مطمئن برای برق بی وقفه در اختیار شما قرار می دهند. پکیج دیزل ژنراتوریک مجموعه دیزل ژنراتور فشرده، کم هزینه و با کیفیت برای کاربردهای تجاری و صنعتی است. همراه با دینام و سایر لوازم جانبی مورد نیاز برای نصب می باشد.

دیزل ژنراتور می تواند توسط یک موتور احتراق داخلییا توربین تغذیه شود و اغلب برای تامین انرژی تجهیزات الکتریکی در جایی که منبع برق اصلی در دسترس نیست استفاده می شود. دیزل ژنراتورها برای کارکردن برای مدت زمان طولانی با قابلیت اطمینان بالا، با هزینه های عملیاتی کم و نیازهای تعمیر و نگهداری کم طراحی شده اند.

دیزل ژنراتور راه حل مناسبی برای مکان هایی است که اتصالات برق معمولی ندارند. بی صدا، قابل اعتماد است و در هر شرایط آب و هوایی قابل اعتماد است. ژنراتورهای دیزلی طراح و مهندس منبع مهمی برای تامین برق در صورت قطع برق هستند.

ادامه مطلب را میتوانید از وبلاگ کارماسرا مطالعه نمایید...



:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()